Λέμε ότι στην άλγεβρα της Α Λυκείου το βιβλίο είναι καινούριο και
σχολιάζουμε το ότι και πέρυσι άλλαξε.
Στην πραγματικότητα πόσο καινούριο είναι αυτό το βιβλίο?
Το λίφτινγκ συνεχίζεται με επιπλέον κεφάλαια που μεταφέρονται από τα
βιβλία της Άλγεβρας Β Λυκείου και τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
της Γ Λυκείου.
Ας το δούμε αναλυτικότερα...
Το κεφάλαιο Ε έχει τα στοιχεία λογικής που είχε και το περυσινό βιβλίο.
Το κεφάλαιο 1 είναι το κεφάλαιο 3 από τα τα Μαθηματικά και Στοιχεία
Στατιστικήςτης Γ Λυκείου...
Το κεφάλαιο 2 είναι από το περυσινό οι Πραγματικοί Αριθμοί
Το κεφάλαιο 3 είναι από το περυσινό οι Εξισώσεις
Το κεφάλαιο 4 είναι από το περυσινό οι Ανισώσεις
Το κεφάλαιο 5 είναι οι πρόοδοι από τη Β Λυκείου χωρίς τους άπειρους όρους
Το κεφάλαιο 6 είναι από το περυσινό οι Συναρτήσεις
Το κεφάλαιο 7 είναι από το περυσινό οι Βασικές Συναρτήσεις
( τριώνυμο,,παραβολή,υπερβολή )
Είναι μεγάλη καινοτομία να εισάγουν πιθανότητες και προόδους στην Α Λυκείου...
Ειδικά καθώς ΔΕΝ θα φτάσει ο χρόνος να γίνουν οι συναρτήσεις...
Ή μήπως πάλι θα δίνουν οδηγίες για μπερδεμένη σειρά...
Επιπλέον το πολύ λίφτινγκ κατάντησε κουραστικό σ'αυτό το βιβλίο...ΦΤΑΝΕΙ...
τουλάχιστον διορθώστε το έστω...π.χ. το πλαισιάκι στην διαφορά P(A-B) θα το
βάλετε ποτέ????
Γενικά για άλλη μια φορά προχειρότητες...περιμένω τις γνώμες των συναδέλφων...
kalo tha itan kai alloi na mpoun ston kopo na kanoun ayto pou molis ekanes esy etsi oste na arxizei na ginetai kritiki sto ypourgeio mpas kai allaxei kati. an kai nomizo oti ligoi exoun to meraki kai gnosi sou na kanoun tin analysi pou molis ekanes.
ΑπάντησηΔιαγραφήastromalakas
Δε μου αρεσαν καθολου οι αλλαγες που εγιναν φετος, ουτε καν και οι αλλαγες που εγιναν περισυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστευω πως παλι θα εχουμε ενα βιβλιο με πολυ υλη που δε θα διδαχτει ουτε η μιση.
Και για μενα ειναι μεγα λαθος που δε διδασκονται πια οι οριζουσες.
θεωρώ ότι η μεγαλύτερη ανοησία δεν είναι που βάζουν αυτό ή βγάζουν εκείνο, αφού ο καθένας από μας έχει να πει την άποψή του σχετικά με τι χρειάζονται ή όχι οι μαθητές. Άλλοι θέλουν περισσότερη Άλγεβρα άλλοι περισσότερη Ανάλυση και στις επιλογές αυτές, να μην το κρύβουμε, βαραίνουν σε μεγάλο βαθμό οι προσωπικές μας επιλογές, τι μας αρέσει περισσότερο δηλαδή. Η ανοησία για μένα είναι που δεν λαμβάνει κανείς υπόψη του το τι χρειάζεται ο κάθε μαθητές συνολικά στα θετικά του μαθήματα και βγάζουν από τα Μαθηματικά αυτά που είναι απαραίτητα εργαλεία στη Φυσική ή αν δεν τα βγάλουν τα διδάσκουν ετεροχρονισμένα, όπως όλοι γνωρίζετε. Γι' αυτό το θέμα δεν βλέπω να λέει κανείς τίποτα. Μένουμε εγκλωβισμένοι στην ύλη των Μαθηματικών, ενώ θα έπρεπε να βλέπουμε όλο το πακέτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό απόγευμα.
Κατερίνα...μα αφού πλέον τα μαθηματικά τους τα μαθαίνει ο φυσικός...βλέπε Β-Γ Γυμνασίου για δυνάμεις , Γ Λυκείου για τριγωνομετρία κτλ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς δε χρειαζόμαστε πουθενά...
Για να μιλήσω και λίγο σοβαρότερα...δυστυχώς σιγά σιγά μας περνάνε τη λογική του υπολογισμού μόνο στα μαθηματικά...και αυτό για μένα είναι τραγικό...