Τα μαθηματικά "κουίζ" και οι απάτες


Σίγουρα όλοι έχετε βρεθεί κάποια στιγμή σε κάποια σελίδα, μέσω κάποιου pop up που σας κάνει εκπληκτικά δύσκολες ερωτήσεις όπως οι παραπάνω.

Πόσους κύκλους έχει η παραπάνω εικόνα? 
Ε να μην έχει καμιά 574? 




Πετάει και το κορυφαίο 95,6% των Ελλήνων δε μπορούν να διακρίνουν πόσους.
Οκ...αν δε μετρήσουν τον μεγάλο κύκλο θα πουν 11, αντί για 12.


Τι αστέρι που είμαι σκέφτηκα. 
Είμαι στο 4,4% των πιο έξυπνων και παρατηρητικών Ελλήνων!!!

Μετά αναρωτήθηκα αν είμαι διάνοια παγκοσμίως, αλλά δε μου απάντησε κάτι το κουίζ.
Τέλεια και τώρα έχω επιλεχθεί για να πάρω ΕΝΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΑΡΤΑ ΔΩΡΟΥ (τι γκλώσα μιλάει το κύριος?) 600 Ευρώ για τα Carrefour.




Πάω στην επόμενη σελίδα τα Euros έγιναν 450 από 600...Άτιμη κρίση!
Αλλά παίζει και AB Βασιλόπουλος...και του πουλιού το γάλα? (sic)
Τέλος πάντων...450 κι αυτά καλά είναι...ας το πάρω λοιπόν το κάρτα δώρου αφεντικό.


Όλως τυχαίως μου βγάζει να συμπληρώσω κινητό και να λαμβάνω μηνύματα με χρέωση 2,07 Ευρώ ανά sms. Και ΜΟΝΟ 3 sms την εβδομάδα...μόλις 6,21 Ευρώ δηλαδή θα με χρεώνουν για την εξυπνάδα μου!

Ρε φίλε, τελικά είμαι τόσο έξυπνος που βρήκα και τους 12 κύκλους και θα σας πληρώνω για να μου στέλνετε sms αντί για το ολοκαίνουριο κάρτα δώρου που κέρδισα.

Υ.γ.    Εξίσου έξυπνος και ικανός είμαι και στα τηλεκουίζ τύπου "βρες τη λέξη" κτλ που παρουσιάζουν τα τηλεοπτικά κανάλια. 

Υ.γ. 2 Δε γράφω άλλο για να κερδίσω κι άλλα δώρα...μα τι έξυπνος που είμαι!

ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ 2016 ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΟΣΟΙ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΤΑΖΟΥΝ ΚΕΡΔΗ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ 2-3 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΥ Η ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΓΕΡΑΚΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...